Medewerker invordering
Wij zijn op zoek naar een medewerker invordering voor 36 uur per week.

Urk vooruit
Urker willen vooruit. Als dat niet meer lukt op de oude en vertrouwde manier, bedenken zij iets nieuws. Innoveren. Vallen en weer opstaan. Zo gaat het door de eeuwen heen. Stilstaan is geen optie. Urk groeit en ontwikkelt mooie woonwijken, moderne bedrijventerreinen en investeert volop in haar jongeren. Als je houdt van aanpakken dan is werken op Urk een prachtige uitdaging!
Wat ga je doen?
Je komt als medewerker invordering te werken in het team Financiële administratie en invordering. Je wordt om te beginnen goed ingewerkt op alle ins en outs van onze financiële administratie en invordering. Daarna word jij medeverantwoordelijk voor de werkzaamheden binnen de administratie, waarbij jouw werkzaamheden vooral liggen op het gebied van de debiteurenadministratie. Je houdt je bezig met het verwerken van bankafschriften, terugbetalingen en het verwerken van financiële mutaties. Je beantwoordt telefonische klantreacties en zorgt voor het herinneren en aanmanen van debiteuren. Ook benader je actief belastingschuldigen en ben je belast met de administratie van de automatische incasso. Je ondersteunt de invorderingsambtenaar bij het innen van publiek- en privaatrechtelijke vorderingen en verzoeken om kwijtschelding. Verder houd je je bezig met kassierswerkzaamheden en help je mee als achtervang voor de crediteurenadministratie. Je houdt daarbij oog voor een nette vastlegging.
Wat bieden wij?
Vind je een plezierige en uitdagende werkomgeving belangrijk? Wil je een goede balans tussen werk en privé? Dan zit je bij de gemeente Urk goed. Er is ruimte om thuis te werken en je uren flexibel in te vullen. Onze organisatie biedt jou:
- Alle ruimte om je verder persoonlijk te ontwikkelen;
- Een salaris tot maximaal € 3.784 (functieschaal 7);
- Individueel keuzebudget 17,05% flexibel in te zetten;
- Een laptop, smartphone en thuiswerkplek;
- Vergoeding woon-werkverkeer €0,23 per km;
- Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Waar ga je werken?
Je komt te werken in een klein team met 5 collega's, die ervoor zorgen dat het proces van de financiële administratie vlekkeloos verloopt. We verwelkomen daarom heel graag een daadkrachtige, accurate en proactieve collega.
Wie ben je en wat heb je in huis?
Je hebt een relevante mbo+ opleiding gevolgd die aansluit bij deze functie of je haalt je kennis uit je jarenlange ervaring in een soortgelijke functie. Je bent communicatief vaardig, assertief, stressbestendig, toont initiatief en durft besluiten te nemen. Je bent in staat om buiten de kaders te denken. Je blijft kalm voor een deadline en je bent proactief en pragmatisch. Je houdt ervan om mensen te helpen en gezamenlijk tot een structurele oplossing te komen.
Wij willen graag kennis met jou maken!
Stuur je cv en motivatie naar sollicitaties@urk.nl. Reageren kan tot en met 25 augustus 2024. Wil je vooraf de sfeer proeven? Neem dan contact met ons op voor het maken van een koffieafspraak.

Wil je meer informatie?
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Marijke van der Heijden, HR-adviseur. Vragen over de inhoud van de functie kun je stellen aan Theo Stroo, manager bedrijfsvoering. Ze zijn te bereiken via telefoonnummer: 0527-689868.
Een VOG-P maakt onderdeel uit van de procedure. Bij indiensttreding vindt beëdiging plaats.
Al onze vacatures staan voor iedereen open. Gemeente Urk staat voor diversiteit en wil een inclusieve organisatie zijn. We geloven dat diversiteit laat groeien, help jij mee de gemeente Urk groeien en herken jij jezelf in de vacature? We ontmoeten je graag!