Medewerker Administratie Sociaal domein

Dit is een oud bericht.

Wij zijn op zoek naar een medewerker Administratie Sociaal domein voor 36 uur per week.

Wat ga je doen? 

Deze functie is grofweg in te delen in drie onderdelen:

  • Administratie Werk en inkomen

    Samen met een fulltime collega ben je verantwoordelijk voor de verwerking, betaling en archivering van de Algemene bijstand, Bijzondere bijstand, minimabeleid en re-integratie alsmede debiteurenbewaking.

  • Ondersteunend medewerker leerlingenvervoer

    Je ondersteunt in drukke periodes de medewerker leerlingenvervoer. Samen beoordeel je nieuwe aanvragen en je verwerkt deze in Mens Centraal. 

  • Ondersteunend medewerker kinderopvang

    Je ondersteunt de medewerker kinderopvang. Je verwerkt nieuwe aanvragen in het LRK en bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de gemeentelijke taken in de kinderopvang. 

Wat bieden wij?

Vind je een plezierige en uitdagende werkomgeving belangrijk? Wil je een goede balans tussen werk en privé? Dan zit je bij de gemeente Urk goed. Er is ruimte om thuis te werken en je uren flexibel in te vullen. Je werkt in een beleidsteam van 14 collega’s, waarin hard werken en gezelligheid hand in hand gaan. Dat is Urk ten voeten uit. Onze organisatie biedt jou:  

  • Een functie met impact op mbo-niveau bij een groeiende gemeente; 
  • Alle ruimte om je verder persoonlijk te ontwikkelen; 
  • Een salaris van minimaal € 3014 maximaal € 4244 bruto per maand (schaal 8); 
  • Individueel keuzebudget 17,05%, flexibel in te zetten; 
  • Een laptop, smartphone en thuiswerkplek; 
  • Vergoeding woon-werkverkeer € 0,23 per km.

Wie ben je en wat heb je in huis? 

Je hebt de vaardigheden om problemen te bespreken en samen tot een oplossing te komen. Je kan anticiperen waar nodig. Je bent collegiaal en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt accuraat en bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen. Daarnaast heb je affiniteit met financiën. 

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal een Mbo+ diploma op het gebied van administratie. 
  • Ervaring met de regiesystemen Civision Samenlevingszaken en Mens Centraal, of de kundigheid om hierin snel thuis te geraken. 

Wij willen graag kennis met jou maken! 

Stuur je cv en motivatie naar sollicitaties@urk.nl. Reageren kan tot 30 april 2024. 

Wil je meer informatie?

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Lamia Taihan, HR-adviseur. Vragen over de inhoud van de functie kun je stellen aan Andries Brands, Strategisch Beleidsadviseur, Sociaal Domein. 

Ze zijn te bereiken via telefoonnummer: 0527-689868 of per mail  sollicitaties@urk.nl

Een VOG maakt onderdeel uit van de procedure. Bij indiensttreding word je beëdigd.
Al onze vacatures staan voor iedereen open. Gemeente Urk staat voor diversiteit en wil een inclusieve organisatie zijn. We geloven dat diversiteit laat groeien. Help jij mee de gemeente Urk groeien? We ontmoeten je graag!
Team sociaal domein